hot babes
A day in the life of Jesus

hot babes
34 photos that are totally relatable

hot babes
A damn fine collection of photos collected from history

hot babes
The artwork of Victor Castillo is seriously awesome

inspiring life
Take this dose of TRUTH and call me in the morning

How Not To Text Message A Girl

October 29, 2012 | 11 Comments » | Topics: main

Girl went on one OKcupid date with a guy back in November 2009. Three years later, he still texts her, even though she has never responded to him…



Hot Stories Around The Web





  • TripleD_kingpin

    what a loser

  • Blackgirlsftw

    Dam gotta give the guy points for effort though.

    • http://www.facebook.com/joshua.covey Joshua James Covey

      terrifying terrifying effort.

  • DOW856

    actually got noting to say apart from SMH

  • Dale

    anyone find it odd that the iphone is stuck on the same clock time and battery life left? I think after the iphone 4 came out that biatch would’ve upgraded to 4G

    • Einar

      its not odd all the screen shots are at the same time its the messages that are over a long period off time.

      And I have a rule if a girl doesnt answer after 2 messages or 2 phone calls its on with my life.

    • http://twitter.com/MargaretScratch Mr MargaretScratcher

      Initially when you mentioned that I did think it made it seem fake, but then I realised that she probably scrolled through and took the screenshots all in one go..

  • DAVID

    thats crazy shiet he actually told her what she had to eat at a certain place like if i were bethany i would wanna own a AR15 myself to deal with that creep.

    • http://www.facebook.com/profile.php?id=750665692 Cheryl Clarke

      lol a dopelganger isn’t food, it’s someone who looks exactly like you.

  • duuuuude

    What a biatch. At least have the respect and integrity to deny the guy. Don’t be a cowardly biatch and just ignore him. Wow.

    • Smoovious

      He was plenty denied already… it isn’t her job to fix his stupid…


If you see your picture on the site and would like it removed, Contact Us Here